Metode de plata
Optiunile de plata pentru contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online www.firstbattery.ro sunt urmatoarele:
1. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar „ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!
2. Ramburs in lei, integral la livrare, la curier
In momentul platii, clientul va primi chitanta cu contravaloarea achitata.
Suma de plata trebuie sa coincida cu cea confirmata la finalizarea comenzii pe site, telefonic sau prin e-mail + taxa de transport acolo unde este cazul.
3. Transfer bancar
Clientul are posibilitatea sa plateasca prin OP
*Preturile afisate pe site includ TVA!
Clientul este de acord ca in cazul in care nu achita la predare integral catre curier produsele ce fac obiectul comenzii confirmate, acestea nu ii vor fi predate si vor fi returnate vanzatorului.
In cazul platii in numerar, la livrare se accepta maximum 10.000 lei per tranzactie in cazul persoanelor fizice si 5.000 lei in cazul comenziilor efectuate de catre o persoana juridica; Pretul, dipsonibilitatea produsului/produselor comandate, modalitatea de plata si termenul de livrare sunt specificate in confirmarea Comenzii trimisa de vanzator Clientului. Clientul se obliga sa furnizeze in acest scop prin Comanda toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia financiar-contabila in vigoare. Clientul are obligatia de a-si actualiza ori de cate ori este necesar informatiile din Contul sau.
In situatia in care Contractul nu poate fi onorat din cauza ca produsul a devenit indisponibil intre momentul plasarii Comenzii de catre Client si procesarea acesteia de catre Vanzator, Vanzatorul va informa cu promptitudine Clientul despre aceasta imprejurare. Cu acordul prealabil si expres al Clientului, Vanzatorul va putea livra un Produs similar, avand acelasi pret si/sau caracteristici tehnice, fie Clientul isi exprima in mod expres si neechivoc dorinta de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situatii.In acest caz, Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor daune de catre Vanzator.Facturile fiscale emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului/Utilizatorului prin email, in format electronic.